Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Urywek gameplayu z Wayward Realms, RPG FPP od weteranów The Elder Scrolls
Założone przez weteranów serii The Elder Scrolls studio Once Lost Games wypuściło nowy materiał wideo z RPG-a The Wayward Realms.

Filmik ma postać pierwszego odcinka serii dzienników deweloperów, opisujących proces kreacji gry. Najciekawszym fragmentem materiału jest jego końcówka, gdyż oferuje pierwszy fragment gameplayu z The Wayward Realms. Poprzedni trailer koncentrował się wyłącznie na zaprezentowaniu klimatu produkcji.



Gra jest na bardzo wczesnym etapie produkcji i widoczna rozgrywka pochodzi z wersji prealfa. Nic więc dziwnego, że produkcja na filmiku prezentuje się mocno „drewnianie”. Można wręcz zadać sobie pytanie, czy pokazywanie swojego dzieła w tak wczesnym stadium ma w ogóle sens, gdyż po obejrzeniu tego gameplayu wielu graczy może zrazić się do projektu.

To już polskie Tainted Grail: The Fall of Avalon, pokazywane na gamescomie 2022 również w wersji prealfa, prezentuje się znacznie lepiej (inna sprawa, że jest na bardziej zaawansowanym etapie prac i ma trafić do wczesnego dostępu przed końcem roku), choć w przypadku tego projektu także nie brakuje głosów, że autorzy powinni byli poczekać z prezentacją gameplayu, aż tytuł będzie bardziej gotowy.

Poza niefortunnym fragmentem rozgrywki materiał z The Wayward Realms jest ciekawy. W tworzeniu wielkiego świata, liczącego 200 tysięcy kilometrów kwadratowych powierzchni, autorzy posłużą się zaawansowanymi systemami proceduralnej generacji, które mają zapewnić dużą różnorodność lokacji. Deweloperzy opracowali m.in. algorytmy potrafiące szybko kreować wielopoziomowe lochy, podobno prezentujące jakość typową dla ręcznie projektowanych podziemi.

Przypomnijmy, że The Wayward Realms ma połączyć założenia, na których bazowały The Elder Scrolls: Arena oraz The Elder Scrolls II: Daggerfall, z nowoczesną technologią i ulepszeniami rozgrywki, do których przyzwyczajeni są współcześni gracze. Wśród deweloperów jest m.in. Julian LeFay, który odpowiedzialny był za dużą część tła fabularnego wczesnych odsłon cyklu studia Bethesda.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2022-08-28 07:36:46
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow